Δημοσιεύτηκε στις 28 Μαρτίου 2024
Η περφόρμανς σατιρίζει το φαινόμενο της προσβολής της γυναίκας λόγω της σεξουαλικής της συμπεριφοράς («slut shaming») και τον ηθικό υποβιβασμό της ανύπαντρης γυναίκας στον αντίποδα του ιδεώδους της πυρηνικής οικογένειας για να θέσει το ερώτημα: μπορεί η τέχνη να είναι όχημα παρεκβατικών εναλλακτικών προτύπων έστω και αν αποδεικνύεται δύσκολο για τους δημιουργούς να τα υπερασπιστούν στην προσωπική τους ζωή; Αφηγούμενη την ιστορία της ως παντρεμένη γυναίκα και μητέρα, η σκηνοθέτιδα, συγγραφέας και πρωταγωνίστρια Kestrel Farin Leah διερωτάται κατά πόσο κυρίαρχα πολιτισμικά πρότυπα όπως της μητρότητας και της μονογαμίας εξυπηρετούν την αποσεξουαλικοποιημένη μητέρα-ηθοποιό στην προσπάθειά της να ισορροπήσει τις απαιτήσεις της μητρικής φροντίδας με την σωματική της υπέρβαση και μεταμόρφωση.
Η Leah συνθέτει ένα κολάζ κίνησης, πρωτότυπων κειμένων, αποσπασμάτων από δημοσιεύσεις σε κοινωνικά δίκτυα και αυτοβιογραφικών στοιχείων, ενώ η ζωντανή μουσική του Γιάννη Χριστοφίδη συνδυάζει πειραματικές φωνητικές πρακτικές, ηλεκτροακουστικά ηχοτοπία και μουσική εμπνευσμένη από το τραγούδι Gravity της «womb pop» καλλιτέχνιδας They/Live. Η αφήγηση της Leah αντικατοπτρίζεται στα γλυπτά από σχοινί της εικαστικού Dasha Sur, βασισμένα στα μοχθηρά θηλυκά πνεύματα των λαϊκών παραδόσεων.
Η παράσταση θα παρουσιαστεί στα αγγλικά.
Παίζει η Kestrel Farin Leah με ζωντανή μουσική από τον Γιάννη Χριστοφίδη.
Ταυτότητα:
Σύλληψη, Σκηνοθεσία, Ερμηνεία: Kestrel Farin Leah
Μουσική, σχεδιασμός ήχου: Γιάννης Χριστοφίδης
Σκηνική εγκατάσταση και βίντεο προβολές: Dasha Sur
Σχεδιασμός φωτισμού: Βασίλης Πετεινάρης
Σχεδιασμός κοστουμιών: Stephanie Petagno
Η Touch(ed) αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Φιλοξενίας για τις Παραστατικές και Ζωντανές Τέχνες του Δημοτικού Κέντρου Τεχνών Λευκωσίας στο Θέατρο Πόλης ΟΠΑΠ με τη συνεργασία του Ιδρύματος Πιερίδη και την υποστήριξη του Foundation for Contemporary Arts. Επιπλέον έρευνα πραγματοποιήθηκε στη Στέγη Χορού Λευκωσίας στο πλαίσιο του προγράμματος Artists in Process.
Θέατρο Ριάλτο, Λεμεσός
4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024, 20:30 E-ticket : www.rialto.com.cy ή καλέστε στο τηλέφωνο του θεάτρου στο 77777745
(Δευτέρα – Παρασκευή 10:00- 15:00)
-
Θέατρο Ριάλτο
04 Απριλίου 2024
Σχετικά
Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ: "Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα" του Ματέι Βιζνιέκ
Σε σκηνοθεσία Βαρνάβα Κυριαζή
Δυο μονόπρακτα του Τσέχωφ ταξιδεύουν στην κυπριακή ύπαιθρο
Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Μαρίνα Βρόντη
«Εκ Κοιλίας Μητρός μου»: Η νέα παραγωγή του Σατιρικού Θεάτρου
Το έργο του βραβευμένου Κύπριου συγγραφέα Κώστα Μαννούρη σε σκηνοθεσία Βαρνάβα Κυριαζή
«ΤΙΜΟΚΥΠΡΑ»: Μια παράσταση με όλη την ιστορία της Κύπρου
65 συντελεστές επί σκηνής, με αφηγητές, μουσικούς, χορωδούς και σολίστες
«Κι Εγώ;»: Μία αλλιώτικη παράσταση με ένα αλλιώτικο κείμενο
Ένα έργο του Αχιλλέα Κουκκίδη σε σκηνοθεσία Κατερίνας Λούρα
Το Θέατρο Δέντρο ανεβάζει το έργο «Το κάστρο μας»
Το έργο είναι βασισμένο στο βραβευμένο μυθιστόρημα της συγγραφέως και εκπαιδευτικού Μαρίας Πυλιώτου
Cyprus Comedy Nights: Μια βραδιά με ένα μοναδικό line-up από 5 Κύπριους κωμικούς
Οι βραδιές κυπριακής κωμωδίας επιστρέφουν στη Λευκωσία
Χαμπής 2023: Άλλη μια stand up comedy παράσταση, μετά από πολλές sold out
Με δοκιμή νέου υλικού
«Η Τριλογία των Lehman» του Stefano Massini από τη θεατρική ομάδα Σόλο για Τρεις
Το έργο ανέβηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2013 στο Comédie de Saint-Étienne
"Μια άλλη πατρίδα" στο Θέατρο Ριάλτο
Το θεατρικό έργο του Julian Mitchell ανεβαίνει σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Ανδρέα Αραούζου
«Σκοπευτήριο» από το θέατρο Αντίλογος και την «Σόλο για Τρεις» σε νέο κύκλο παραστάσεων
Ένα θεατρικό έργο σε δύο πράξεις, που πραγματεύεται δύο διαφορετικές ιστορίες ρατσισμού και ομοφοβίας
Γραμμή 112: Tο ψυχολογικό θρίλερ δωματίου επιστρέφει στο Κτήριον 53 για 5 ακόμη παραστάσεις
Σε σκηνοθεσία Χριστόδουλου Ανδρέου, επιστρέφει στη σκηνή απο 21 Σεπτεμβρίου