Δημοσιεύτηκε στις 07 Μαΐου 2015
Μπορεί με τη νέα του ταινία “Lobster” ο πολυβραβευμένος σκηνοθέτης μας Γιώργος Λάνθιμος να ανοίγει τα φτερά του για διεθνείς παραγωγές, απ’ ό,τι δείχνουν τα πράγματα όμως, όσον αφορά το design, επιμένει ελληνικά.
Έτσι, για τις αφίσες της νέας του ταινίας, επέλεξε να συνεργαστεί με τον Βασίλη Μαρματάκη.
Αυτός με τη σειρά του, διάλεξε να βασιστεί στη στιβαρή τυπογραφία, να αφαιρέσει εικόνες και να δημιουργήσει ένα ονειρικό σύνολο, ανοιχτό στην ερμηνία του θεατή.
Για το λόγο αυτόν, όταν ζητήσαμε από τον Βασίλη Μαρματάκη να μας μιλήσει για τις δύο αφίσες του (μία με κάθε έναν από τους κεντρικούς πρωταγωνιστές, Colin Farrell και Rachel Weisz) αυτός προτίμησε να μην πει κάτι παραπάνω: «Έχω ακούσει κι έχω διαβάσει διαφορετικές ερμηνίες για αυτές τις δύο αφίσες, πολλές εκ των οποίων μου άρεσαν ιδιαίτερα. Θα προτιμούσα λοιπόν, να μην εξηγήσω εγώ το έργο μου» μας είπε ο γνωστός σχεδιαστής.
[Πηγή: designmag.gr]
Σχετικά
Εικαστική εγκατάσταση του Μιχάλη Χαραλάμπους στο Κυπριακό Μουσείο
Αρχαιότητες από τις συλλογές του Tµήµατος Αρχαιοτήτων συµβιώνουν µε σύγχρονα έργα του εικαστικού
Οι νικήτριες φωτογραφίες του διαγωνισμού British Wildlife Photography
Η νικήτρια φωτογραφία που επέλεξε το κοινό είναι μια μπάλα που ξεβράστηκε στο Ντόρσετ της Μεγάλης Βρετανίας
Μια συναρπαστική, οπτικοακουστική έκθεση έρχεται στη Λευκωσία
Μέσω μιας καινοτόμου προσέγγισης ο θεατής καλείται να εξερευνήσει τη δική του ταυτότητα
Ο Δήμος Λεμεσού παρουσιάζει το “BEYOND”
Ένα υπέροχο Gala Χορού εις μνήμη του χορευτή Λάμπρου Λάμπρου
Η έκθεση "The Art of Social Media 2022" έρχεται στην Κύπρο
Στόχος είναι η ανάδειξη της ποιοτικής και καλλιτεχνικής φωτογραφίας στο διαδίκτυο
Πάμε στη νέα έκθεση του Σπύρου Προκοπίου
Μια έκθεση έργων τέχνης που σχετίζεται με την παραμόρφωση
Στην Κύπρο αναμένεται να δημιουργηθεί Υφυπουργείο Πολιτισμού
Το Υπουργικό, μάλιστα, ενέκρινε σήμερα τοΝομοσχέδιο για δημιουργία Υφυπουργείου Πολιτισμού
Ένα σπουδαίο και ρομαντικό μπαλέτο «έρχεται» σύντομα στις οθόνες μας
Δεν είναι άλλο από την ταξιδιάρικη «Ζιζέλ» του Άκραμ Καν