Δημοσιεύτηκε στις 25 Φεβρουαρίου 2020
Ο Ηλιάδης έχει ꬬαθιερώσει το δικό του ιδίωμα την προσωπική του τεχνοτροπία και στυλ που πηγάζουν από τις πολύπλευρες γνώσεις και μελέτες που αποκόμισε από τα συχνά ταξίδια του σε εξωτικές χώρες της Άνω Ανατολής και τους πολιτισμούς των χωρών της Ασίας, Μαρόκο και Μπαλί.
Η ζωγραφική για τον Χρίστο είναι περισσότερο ένα σοβαρό παιχνίδι της ζωής όπως θα έλεγε ο Σίλερ παρά ο επαγγελματικός προσανατολισμός και προσπορισμό. Γι’ αυτό και η τέχνη του αποτελεί μια γιορτή ζεστών και καθαρών χρωμάτων που σκοπό έχουν να αφήσουν ένα αισιόδοξο μήνυμα ζωής σε μια εποχή που όλα γύρω μας αλλάζουν ραγδαία με σκηνές θλίψεις και απογοήτευσης, τα έργα αυτά έρχονται να μας παρουσιάσουν την θετική πλευρά, την ομορφιά της απλότητας των πραγμάτων μέσα από την primitive προσέγγισης των χαρακτήρων που ο ίδιος έχει δημιουργήσει τον Matteo και την Luccia τον Αριστόμαχο τον αγαπημένο τους σκύλο. Οι πρωταγωνιστές λοιπόν στα έργα του Ηλιάδη είναι υπερμάχοι της επιστροφής στη φύση, η αποφυγή των μεγάλων καταστροφών του πλανήτη μας. Η οικολογία λοιπόν είναι το κύριο μήνυμα που εκπέμπεται από τα έργα του Ηλιάδη μέσω των ηρώων του. Ο ίδιος ολοκληρώνει τα έργα του από τη στιγμή της σύλληψης της ιδέας φτιάχνονται πρώτα τα σχήματα που απαιτούνται με τα ξύλινα ταμπλό ή τους καμβάδες ανάλογα με την σύνθεση. Με μικτά υλικά όπως κολλάζ από φύλλα χρυσού και κρύσταλλα Swarovski και με ακρυλικά στο ζωγραφικό μέρος δημιουργεί έργα που έχουν αυτόνομη ταυτότητα και χαρακτήρα.
"Πυροτέχνημα" λοιπόν είναι ο τίτλος της νέας σειράς των έργων με τις ανάλογες προεκτάσεις της έννοιας αυτής όπως τα υπέροχα χρώματα που αναδύουν κατά την εκπυρσοκρότηση τους την χαρά που δημιουργούν σε μικρούς και μεγάλους όταν λάμπουν στον ουρανό.
Ο Χρίστος Ηλιάδης σπούδασε αρχικά οικονομικά στο Λονδίνο όπου πήρε και μαθήματα ζωγραφικής και φωτογραφίας. Έχει κάνει 6 ατομικές εκθέσεις και έχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές στη Κύπρο και στο εξωτερικό.
Οι πίνακες του αποτελούνται από τελάρα καμβά ή ξύλου και παραπέμπουν σε πολύχρωμες χαρτογραφήσεις και κατόψεις, που είναι άμεσα εμπνευσμένες από τους καθαρούς πολιτισμούς, την κουλτούρα και τον παλμό των εξωτικών λαών και επηρεάζουν άμεσα την τέχνη του.
-
Αποκάλυψη
13 Μαρτίου - 28 Μαρτίου 2020
Σχετικά
Πάμε για "Μια μέρα στο αεροδρόμιο Λευκωσίας"
Μια εμβυθιστική ψηφιακή αναπαράσταση του Διεθνούς Αεροδρομίου Λευκωσίας όπως ήταν το 1968 παρουσιάζεται στην έκθεση «Κύπρος Νήσος»
Η Λευκωσία 2030 τιμά τη Δημοκρατία
Την έκθεση «Η Τέχνη στη Δημοκρατία» εγκαινίασε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης
OTHONI: Σειρά δημοσίων εικαστικών παρεμβάσεων από το Λευκωσία 2030
Η σειρά αποτελεί σύλληψη και επιμέλεια του εικαστικού PASHIAS
«Κάνθος - Στο μεταίχμιο της ιστορίας»: Η νέα προσωρινή έκθεση στη Λεβέντειο Πινακοθήκη
Τα έργα τέχνης που εκτίθενται διανύουν μια χρονική περίοδο από τη δεκαετία του 1940 μέχρι τις αρχές του 1990
Ρεσιτάλ πιάνου «Ίχνη Φωτός» στην 33η ετήσια εκδήλωση εις μνήμην Κωνσταντίνου Λεβέντη
Μια εκδήλωση γεμάτη μουσική και φως
Raw Materials: Ατομική έκθεση έργων του Έλληνα εικαστικού Νίκου Μόσχου
Παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο κυπριακό κοινό στη γκαλερί Stand in Line
"Ο ουρανός που μας εφύλαξες": 'Εκθεση με έργα του Λευτέρη Οικονόμου από τις δεκαετίες '50-'80 στην Αμμόχωστο
Διοργανώνει το Πολιτιστικό Ίδρυμα Λευτέρη Οικονόμου
Εγκαίνια έκθεσης φωτογραφίας προγράμματος «Face Forward… into my home»
Η έκθεση και το πρόγραμμα εντάσσονται στο Παράλληλο Πρόγραμμα του 5ου Διεθνούς Φεστιβάλ Λευκωσίας
”Conscious Mapping”: Η εικαστική εξερεύνηση ενός καινοτόμου πολεοδόμου και καλλιτέχνη
Η Gallery 45 παρουσιάζει την ατομική έκθεση «Conscious Mapping» του καλλιτέχνη Ιάκωβου Λοΐζου
Hasta: Η νέα ατομική έκθεση του Έλληνα εικαστικού Κώστα Λάβδα
Με ιδιαίτερη χαρά η γκαλερί Stand in Line παρουσιάζει ατομική έκθεση έργων του Έλληνα σύγχρονου εικαστικού Κώστα Λάβδα, με τίτλο “Hasta”
Διάλεξη από τον κορυφαίο Έλληνα γλύπτη Κώστα Βαρώτσο στην Κύπρο
«Τέχνη: Φύση, Αστικός Χώρος, Ιστορία» από τη Λευκωσία 2030
Παιχνίδια φαντασίας και ρεαλισμού στη νέα ατομική έκθεση του Γιώργου Αχιλλέως
Ο Γιώργος Αχιλλέως στην τέταρτη ατομική του έκθεση προσθέτει ακόμα ένα κεφάλαιο στο σωστικό του παραμύθι